T-Mobile MDA Vario III zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de T-Mobile MDA Vario III zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

zondagsrijder 26-10-2008

Prima toestel met alles er op en aan,Maar met een -puntje, de camera die is echt BAGGER je kunt er geen onbewogen foto mee maken zo sloooooooom.
Wil je er veel foto's mee maken koop dan een ander toestel of neem een fototoestel mee.

Arrownl 29-03-2008

Sinds een maand in het bezit van de MDA Vario III.
Hiervoor een MDA Vario gehad (Die al heel goed beviel) echter door contractvernieuwing nieuw toestel, deze dus gekocht voor weinig.
Het toestel is voorzien van alle snufjes die je van een goede PDA kunt verwachten. De meest opzienbarende zijn het toetsenbordje, het opklapbare scherm, de ingebouwde GPS antenne en de snelle Wlan verbinding van 54G. De knoppen en het scroll wieltje(!) zitten allen op een ergonomisch verantwoorde plaats op dit toestel. De meeste knoppen zijn qua functie nog in te programmeren om aan te passen aan jouw wensen. Het scherm is groot genoeg (en kantelbaar) om verschillende applicaties te gebruiken (internet en Tomtom bijv.)
Voor vormgevning geef ik geen 10 omdat het toestel nogal glad aanvoelt en daardoor zo uit je handen glijdt. Even oppassen dus. Voor degelijkheid ook maar een 9 omdat ik één keer ongewild het achterklepje opeens los in mijn hand had.
De Vario III is een stuk dunner dan de Vario I.
Al met al een zeer prettig toestel samen met Windows mobile 6 en Tomtom.